hoi hoi buad ape tu korangg ? JUM baca entry kali ini! nanti saye belanje gulagula ok. sayangg awok semua

Wednesday, February 2, 2011

TANDA TANDA WANITA MULA MAU MENJAUHI LELAKI

dalam menjalin perhubungan , ade kala nyee kite gagal menemui keserasian antara pasangan kite . maybe masalah masalah yang timbul jugaa membuatkan kite mahu memutuskan perhubungan . di bawah ni effy mao bagi tawu tanda tanda perempuan tu mula mahu menjauhi lelaki . jadi kepada lelaki anda perlu la memahami tanda tanda di bawah ini

1.BERPURA PURA MASIH CINTA 
dea memang suda lama mahu memutuskan perhubungan namun kerana anda maseh mencintai nyee , dea maseh mahu meneruskan perhubungan ini . tapi akan ade saje benda benda yang dea lakukan menyakiti hati anda demi kepentingan nyee .

2.TIDAK MAHU MENGAKU MENJALINKAN HUBUNGAN CINTA 
teman teman melihat anda keluar ke sane ke mari bersama nyee . selain itu anda jugaa menyatakan perasaan suka dan berkongsi duka bersama nyee . namun bile teman teman bertanye adakah anda pasangan hanye anda menjawab YA sedangkan dea tidak menyatakan langsung .

3.MENGKRITIK SECARA TERBUKA 
bila hati suda tidak suka , akan timbul berbagai cara agar anda pergi jauh dari idupnyee .  namun disebabkan anda maseh mencintainyee anda maseh menunggu dea sbg kekaseh . tetapi satu harus yang anda harus belaja , apabila dea suda mengkritik anda  secara terus teerang baik d hadapan kawan kawan nyee atau kawan anda sendiri , itu lah petanda bahawa dea suda tidak menerima anda lagi . so lebey bek putuskan hubungan agar anda tidak di malukan .

4.TIDAK BERSUARA LANGSUNG 
jika dea maseh berbicara itu tanda nyee dea maseh meneruskan perhubungan dgn anda meskipun hatinye suda tidak suka lagi . anamun jika dea melakukan protes secara senyap itu satu petanda dea memang suda tidak sukakan anda lagi . itu adalah tanda terakhir yang perlu anda fahami .

5.TIDAK MENGANGKAT TELEFON 
kalau sebelum ni dea memprotes dengan tidak bersuara tapi kali ni dea menyembunyikan diri dan tidak mengangkat sebarang panggilan daripada anda . dea lebey senang mendiamkan diri sedangkan anda brasa risau terhadap nyee . kalau ini terjadi anda paham saja la maksud nyee .

THANKS FOE READING YEAHH :)

No comments:

Copyright © 2010-2011. Segala isi kandungan ini milik EFFYFIERA.blogspot.com/