hoi hoi buad ape tu korangg ? JUM baca entry kali ini! nanti saye belanje gulagula ok. sayangg awok semua

Friday, June 3, 2011

domo-kun !!

heyy ! tetibe rase nak update . asyik si gemokk @ effy jew yg bercerita kat sini *jangan marah awok :) kali niy aku nak cite pasal DOMO-KUN :D haha . cemane aku leh TERminat menatang comel niy pon aku tak tau , niy sume gara gara kawan kolejj . fanatik sgt dengan benda niy , HAHA :D al-Kisah nye cemniy . smlm aku g parade , deme2 ajak g maen bowling . smpai jew sume buadd muke toya sebab bowling full , list booking smpai dua kertas ==' then jenjalan jelaa kat parade tuh . then mata aku secara tibe tibe terpndang sesuatu yg menarik jiwa dan ragaku iaitu DOMO ! perghh , comel sial budak niy . aku tengok kat sky mex , aku rase yg tuh paling besar kuwt . adelah nak dekat 3 angka harga nye , tengah belek2 benda tuh tetibe TERpasang niat nak beli , adoiii . duet pulak tak masyukk ! grrrr ~ tension kuwt tengok dea , pukau pukau suruh aku beli . tape tape , tggu duet aku masukk DOMO , masukk jeww kau lah benda 1st aku beli . HAHAHA :D tapi bukan tuk aku , but someone special ( agak2 sape lah kan :P ) ishhhhh , cepat lah bulan 7 . duet duet duet $$$ 


domo-lover 
FIFY :)






THANKS FOE READING YEAHH :)

No comments:

Copyright © 2010-2011. Segala isi kandungan ini milik EFFYFIERA.blogspot.com/