hoi hoi buad ape tu korangg ? JUM baca entry kali ini! nanti saye belanje gulagula ok. sayangg awok semua

Thursday, August 4, 2011

hmm , hati ini sangat sedih pilu dan bermacam macam perasaan yang ade pada saat ini. tidak dapat digambarkan dari riak muka aku sendiri .ku cube untuk menyembunyikan segala keresahan di dalam hati ini meskipun ia nyee pahit untuk dirasai . aku cube bertahan hari demi ke hari . agar Allah yang maha ESA memberikan aku petunjuk dan hidayah nye agar aku dapat melarikan dari perasaan ini . bermacam- macam perkara yang menguji kesabaran ku . hati ku . namun aku mampu bersabar dan terus bersabar , mungkin ini satu balasan terhadap dosa dosa ku pada dea .


meskipun , dea suda tiade dalam hidup ku . tapi , aku sering mengikuti setiap perkembangan di muke buku nyee . yeah , terkilan rasenyee bile melihat setiap walling dea bersama wanita laen .inikah yang dikatakan ' hati dea hanye ade aku walau ape yang berlaku antara aku dengan dea ' walaupun kao suda unfriend aku dari muka buku kao . aku maseh adee cara untuk melihat semuanyee . moga dea berjumpe wanita yang lebih baek dari diri ini . aku nak dea tawu , aku betul betul rase kehilangan dea .


disaat aku marahkan nany , tak sedikit pun aku terlintas untuk mengatakan buruk pasal nyee . aku sedar kesilapan aku tuu . tapi , ade dea pikir . aku terase setiap ape yang dea lakukan . go ahead with ur brother laa sangat . aku malas pikir semua ni . kao nak memaki hamun , mencarut dekat aku di blog kao . silakan . tapi , aku cuma nak mintak maaf setiap ape yang berlaku . mungkin aku terlalu emo ketika itu . tapi setiap kata kata kao memang menusuk ke kalbu :))


hmm , kawan kawan? kenapa korang terlalu ikudkan hati . aku cume ade korang jea kat sini . setiap mase aku bersama korang . if korang betul betul pindah , bagaimana dengan aku . aku tak pernah terlintas untuk bertukar poli . aku cube bertahan demi family aku . aku tanak susahkan dorang . pertukaran poli bukan nyee perkara mudah . hmm , aku sedih sangat sangat . tapi , aku takkan tunjukkan kesedihan aku kerisauan aku pada korang . its up to you laa kawan . aku dah penad nak pujuk korang . korang dah besar , dah boleh pikir sendiri . moga korang dapat buad keputusan yang bijak .


i need some peace ! !
THANKS FOE READING YEAHH :)

1 comment:

capital A said...

bukan senang aku nak lupakan ko . dengan cara nie jew aku dpat lupakan smua ksakitan kat hati nie.kalau betol ko sygkan aku , ko tepikan ego ko tuh. smua yg aku buad hnya tuk smbunyikan kpedihan hati nie. memang kat hati aku ada ko jew , tak penah berubah smpai skang . juz terasa sangat2 dengan apa yg ko buad kat aku .dalah , ckap pun tak guna . ko pikirlah , no fon aku ada jew lam fon ko . lau da bersedia juz kol me . Assalamualaikum :)

Copyright © 2010-2011. Segala isi kandungan ini milik EFFYFIERA.blogspot.com/