hoi hoi buad ape tu korangg ? JUM baca entry kali ini! nanti saye belanje gulagula ok. sayangg awok semua

Tuesday, August 16, 2011

Timbalan Perdana Menteri telah datang ke Polimas kami . Dengan rase senang hati , aku mengalu- alukan kedatangan beliau * bajet macam rumah aku jea HEHE :) yang seronok nyee , aku dapat save bajet berbuke untuk beberape hinggit . kerana juadah berbuke telah di support oleh pihak mereka * kalau hari hari dapat makan free kan bagus . hati senang perut pun kenyang . wuut woot :D



wahh ! bukan maen sakan makanan kami di atas meja . makanan yang sedap-2 . namun keesokkan harinyee , ramai yang mengadu kesakitan perut . namun , perut aku still sihat walafiat * tula kome , makan lagi daging masak kurma . aku tak makan pun . geeee :)


sementara menunggu azan berkumandang , kami bergambar beramai ramai .
mereka inilah sahabat rapat aku di Polimas . kemane sahaja , pasti akan bersama ;)


tengok , bukan maen meriah meja kami dengan susunan cawan di atas meja .
berbuke hanye sepuluh orang untuk satu meja , namun makanan kami seolah olah berbuke seramai 20 orang . wahh , love this moment ! * 


oppps ! haha , agak menarik gambar ini untuk aku berkongsi . daripada melayan kebuhsanan , kamiorang bergambar berposing dan bermacam lagi . Sekadar untuk mengisi masa lapang , aku meng-update blog . hampir bersawang jugaa blog aku dengan ayat kejiwangan . SO , mase untuk berubah :) baibai you all .


THANKS FOE READING YEAHH :)

No comments:

Copyright © 2010-2011. Segala isi kandungan ini milik EFFYFIERA.blogspot.com/