hoi hoi buad ape tu korangg ? JUM baca entry kali ini! nanti saye belanje gulagula ok. sayangg awok semua

Friday, August 26, 2011

weet weet :)
perjalanan balek ke kampung yang memakan masa hampir 3jam lebih . sampai jugaak aku dirumah ini .
home sweet home . agak lama tidak pulang ke kampung halaman . ngee ^^
      tapi apakan daya , cuti raya nih tak seperti raya sebelum ini . kali ini , cuti penuh dengan assigment , kerja kerja , presentation dan quiz . OMG ! seminggu pulaak tu cutinye .
biarkan saja , asalkan aku sudah selamat pulang .

*terima kasih DYDY kerana hantarkan saya ke perhentian bas . bawa saya berbuka puasa sama sama walaupun bukan awak yang drive . HEHEHE :) awak nak tahu , saya agak sedih tinggalkan awak tadi . huwaaaa :'(  ! harap bila dah jaoh selama seminggu ni . hati kita masing masing dekat . gegegee :D * ayat saya tak boleh blah lah pulaak HEE .


special untuk awak <3 :)
nah amek ! hehe





THANKS FOE READING YEAHH :)

1 comment:

zack fahmie said...

seronok apa raya tahun nie. . hehehe. . bagi kite jee la kot. . walaupun tak dapaat duit raya. .

Copyright © 2010-2011. Segala isi kandungan ini milik EFFYFIERA.blogspot.com/